1/15/2012

What Coco wears

Hey guys!
I made some photo's to show you what my mannequin Coco wears. I called her Coco because..
1. Coco Chanel ofcourse, she's my biggest inspiration. Her simplicity, elegance and her attitude to always do her own thing.
2. I think Coco is a very cute name.
3. I really like coconuts.

I dress her up everyday (except when I'm lazy), she makes all my clothes look so beautiful!

Hey mensjes!
Ik heb wat foto's gemaakt om te laten zien wat mijn paspop Coco draagt. I noem haar Coco omdat:
1. Natuurlijk Coco Chanel, ze inspireert me zoveel. Haar eenvoud, elegantie en haar houding om altijd haar eigen ding te doen.
2. I vind Coco een super schattige naam.
3. Ik hou van kokosnoten.

Ik kleed haar elke dag aan (behalve wanneer ik lui ben), want bij haar staan mijn kleren zooooo mooi!


So this is one of my favorite dresses. I think it's cute and feminine, and I'm also really into dots.

Dit is een van mijn favo jurkjes. Ik vind hem heel schattig en vrouwelijk, and ik hou ook heel erg veel van stippen.
Coco wears a light-pink blazer, a LBD, a black belt (it's not very visible) and a long heart necklace. It's perfect for a date or going out. (:

Hier draagt Coco een lichtroze blazer, een zwart jurkje, een zwarte riem (hij is niet heel erg zichtbaar) en een lange ketting met een hart er aan. Het is een perfecte outfit voor een afspraakje of voor een feestje. (:

I wear these outfits with these flats. I accidental switched them on..

Ik draag deze outfits met deze ballerina's. Ik heb ze wel per ongeluk omgewisseld.. 

Coco wears a light-pink sweater from H&M, a high-waisted nylon (yeah it looks like leather) skirt and a 'belt'. I put a scarf around her neck and tuck it into the skirt so it kinda looks like a dress. And I also added a random necklace. I think this is a very formal outfit, but still kind of flirty.

Hier draagt Coco een lichtroze trui van de H&M, een hoog getailleerde nylon (het lijkt op leer) rok en een soort van 'riem'. Ik heb een sjaal om haar nek heen geslagen en in de rok gestopt zodat het lijkt alsof het een jurk is. Ik heb ook een ketting eraan toegevoegd. Ik vind deze outfit best netjes en plechtig, maar nog steeds wel flirty.


This is one of my favorite blazers (but I only have four (: ) because of the beautiful silhouette. And the little sparkles just gives it something extra.

Dit is een van mijn favoriete blazers (maar ik heb er ook maar vier (: ) omdat het een mooie vorm heeft. En de kleine  'glitters' geven het jasje net iets extra's.

Xoxo

No comments:

Post a Comment

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...