5/03/2012

Primark: Review

Good morning beauties!

Ik ben gisteren naar de Primark geweest, voor de eerste keer! De meeste van jullie zijn waarschijnlijk ook weleens geweest, maar toch geef ik een korte review over wat ik ervan vond.

Mensen zeggen vaak dat winkelen in de Primark niet gewoon rustig winkelen is, maar een beleving. Vind ik ook, het was zeker iets dat ik me nog lang zal herinneren.

Ik ging aardig vroeg met mijn moeder de deur uit (zij wilde nog pas om twaalf uur gaan, maar ik zei dat we er anders niet meer levend uit zouden komen) en mijn vader bracht ons naar Alexandrium 2. Daarna kwamen we een oude man tegen en mijn moeder vroeg waar de Primark was. Hij antwoordde dat iedereen naar de Primark zocht (bulderend gelach) en dat we rechtdoor, linksaf, tot het einde, om de hoek moesten lopen. Ik snapte er niets van, maar toen kwam er opeens een horde vrouwen achter ons en renden ergens heen. Ik volgde mijn intuitie en we lieten ons meevoeren met de stroom van gillende (nee sorry, overdreven, niemand gilde) vrouwen en meisjes.
Na ongeveer tien minuten door het enorme Alexandrium winkelcentrum te hebben gerend, kwamen we inderdaad uit bij de Primark. Het was nog aardig rustig de eerste twintig minuten en ik kon rustig mijn spulletjes in mijn enorme mand werpen. De kleding vond ik heel fijn, leuke designs en natuurlijk de lage prijs. Maar toen ik net een mooie bloemenbroek stond te bewonderen, zag ik het: ongeveer vijftig mensen kwamen tergelijkertijd door de schuifdeuren heen, en de sliert met binnenstromende mensen stopte maar niet. Terwijl ik bang was dat mijn moeder zou verdrinken in de mensenmassa, werd de bloemenbroek voor me weg gegrist door een meisje waarna een kattige triomfantelijke blik volgde.

Ik wou in de eerste instantie nog gaan passen, maar toen zag ik dat de rij tot aan de kassa's was (!) dus besloot ik dat alles met maatje 34 me wel zou passen. Helaas had ik geen camera meegenomen om de enorme drukte vast te leggen, dus die kan ik niet hier zetten :(.
Nadat ik mijn mandje helemaal had gevuld gingen we door naar de kassa (naar die van de bovenverdieping, daar was de rij een heel stuk korter) en stonden we denk ik hooguit een kwartier in de rij, dus dat viel nog mee. Het nieuwe computersysteem en de vijftien kassa's werkten snel en het personeel was aardiger dan dat je zou verwachten (ik bedoel.. ik zou het gewoon voor geen dag kunnen uithouden als personeel in de primark!). Ik was wel blij toen ik weer naar buiten ging en mijn moeder barstte in lachen uit (en ik citeer: Ik heb nog nooit zoveel gekke vrouwen bij elkaar gezien voor kleren!) maar ze vond het enorm leuk. Daarna liepen we nog wat rond in de veel rustigere winkels en gingen we door naar La Place en ik at een bord met pasta leeg en dronk mijn smoothie (die overigens veel beter was dan die ik had gemaakt).

Thuis paste ik nog snel mijn nieuwe kledingstukken, en ze zaten allemaal perfect en geen enkel kledingstuk had gaatjes en alle knoopjes zaten er nog aan. De kwaliteit is natuurlijk niet zo goed als die van mijn dierbare Zara kledingstukken, maar het is zijn prijs zeker waard!

Xoxo

10 comments:

  1. Was erg leuk om te lezen :D x

    ReplyDelete
  2. ik ben ook nog nooit bij de primarkt geweest hoor (=

    leuk om te lezen idd.

    xxxx

    ReplyDelete
  3. haha, bij was het precies zo toen ik in de primark was! ik vind je blog echt leuk om te lezen, je schrijft heel eigen, heel persoonlijk:)
    xoxo
    www.wavingdreams.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat een groot compliment! Jouw blog is echt geweldig!

      Delete
  4. Fijn dat alles paste! Leuk dat je dit zo beschrijft. Ik ben een keer in de Primark geweest in Londen, ook superdruk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Awh ik ben jaloers zeg, hadden ze in Londen ook hele andere collecties of dat niet?

      Delete
  5. wauw, wat heb jij een super mooie schrijfstijl!!

    ReplyDelete
  6. Echt een super leuk verhaal :D
    Zelf kom ik ook wel eens in de primarkt en ik ga meestal meteen naar de accessoires... :)
    xoxo
    http://cutefashiongirl22.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  7. mijn school staat op 5 minuten loop afstand van de primark!
    als we daar in een tussenuur heen gaan is het meestal vrij rustig =)
    leuk beschreven!
    lliefs

    ReplyDelete
  8. Super leuk verhaal, ik ben in ieder geval helemaal fan van Primark! Vooral http://www.primarkrotterdam.com

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...