9/18/2012

Floating Wooden Shoes

Een tijdje geleden stuitte ik op dit plaatje (nee grapje, ik heb het zelf gemaakt). De tekst kwam opeens, zomaar in mij op. Misschien dat al mijn fantasieën samen een waanbeeld samen hebben gesteld door alle beelden en geluiden die ik opvang tijdens mijn korte levensduur tot nu toe. Hmm, hoe dan ook, rond deze drie, lichtelijk vreemde woorden heb ik een outfit gecombineerd. Nou eigenlijk de laatste twee woorden, wat moet je nou verzinnen met het woord 'floating'?



   In feite wilde ik deze outfit (en daarmee bedoel ik: glitterblouse (vintage) + witte colbert (Milano - Amélie&Amélie). Little funfact: Ik zeg liever het woord 'colbert' dan dat ik 'blazer' gebruik) al heel lang aantrekken (de (échte) vintage glitterblouse heb ik al bijna een jaar geleden gekocht). 's Ochtends stond ik dus vol moed voor mijn kledingkast en besloot het setje eindelijk eens aan te trekken. Meteen greep ik naar mijn glazende zwarte taille shorts, maar ik besloot even weg te komen van het standaard-bloggers-gedoe (en bovendien zou het er dan iets te chique uitzien voor een dagje school), dus combineerde ik het met mijn denim taille short (Monki).


Mijn denim-schoenen (Koninginnedagkoopje: €3,50!) pasten goed bij mijn shorts, en ze verklaren mijn titel vanzelf :). Deze schoenen had ik overigens niet aan naar school, dat vind ik weer minder praktisch (en dan toren ik boven iedereen uit), maar het gaat om het idee toch?

Ik vind het trouwens ook leuk om foto's heftig te filteren...:



Liefs

P.S. - Binnenkort een superleuke win-actie t.w.v. €42!

12 comments:

  1. leuke outfit! dat blousje is erg leuk :)
    x

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie blouse zeg, staat je leuk

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  3. geweldige outfit!
    Je schrijft ook heel leuk (:

    ReplyDelete
  4. your shoes are so cute!
    love them
    great blazer too.
    Join my ZARA BAG GIVEAWAY!

    ReplyDelete
  5. wat een leuke foto is die laatste! leuke outfit!

    ReplyDelete
  6. Super leuke outfit, I like your style! En €3,50 voor zulke mooie schoenen? Volgende keer moet ik echt beter rondkijken op Koninginnedag!

    ReplyDelete
  7. So if stауing аwаy from thе sіde
    effects aѕsocіateԁ ωith the use оf prescriptіοn wеight loss ρill
    іn question іs аnοther factor that yοu should bе сautious when using thеm.

    There аre diet рills ωhich mаkes yοu tο lοsе apρroximately 1 to 2 lb.
    The ωarmth of the bеverаge. Aνoid grеen weіght losѕ pills
    fοr mеn if you аre not in action. Тhe best diet pіll we've found to provide a complete package deal!

    Also visit my web blog ... www.Altaimolodoi.Ru

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...