11/10/2012

We Love Winter!

Zucht, de winter zit er nu echt aan te komen. Terwijl de een met een permanent depressieve blik de donkere dagen tegemoet gaat, haalt de ander enthousiast alweer haar schaatsen uit de kast (of zolder, waar je ook je schaatsen bewaard..). Of je het nu leuk vind of niet, het is echt aan het gebeuren! De dagen worden korter, de temperaturen worden lager en onze kleren worden donkerder...

Maar is de winter nou echt zoveel minder dan de zomer? Nee natuurlijk niet! Voor de winterdippers -HAHA. Ik bedoel mensen met een winterdip- onder ons heb ik een lijstje opgesteld met de leukste punten van de winter. Natuurlijk kun je als ijskoningin -op een goede manier- dit lijstje ook eens doorlezen, alleen om er nog blijer van te worden!

Tumblr_mcns3nmckk1rs7j0fo1_500_large
1. De gezelligheid
Wanneer ik aan de winter denk, denk ik automatisch aan Kerst en Sinterklaas. Ik zou me geen Kerst kunnen voorstellen terwijl het buiten 23 graden is, zoals in Australie. Door de koud- en donkerheid staan de kerstlampjes extra leuk in de kerstboom, steken we massaal kaarsen aan, en is het samen met vriendinnen onder een warm deken bij een film wegkruipen nog gezelliger! En hoe leuk zijn die dingen wel niet voor een gezellig Kerst-gevoel?
Tumblr_mdaenwtpyo1rjkfh7o1_400_large
Tumblr_mdadqwrldm1rjkfh7o1_400_large 
2. Food, baby!
Oh, warme Starbucks koffie. Oh, chocolademelk met slagroom. Oh, alle soorten koekjes, cake en andere gebakjes! En wat dacht je van al het eten bij Kerst? Ik heb nu al zin in het gourmetten op Kerst-avond, Kerst-ontbijt (nee, geen Paas-ontbijt. Dat is zoooo uit.) en Sinterklaaslunch (ja, dat is een soort traditie bij mij)! En je hoeft je geen zorgen te maken om je bikiniproof lijn, je lichaam zit toch verscholen achter dikke truien!

3. Sleepovers
Slaapfeestjes zijn altijd leuker in de winter! Je kunt een geweldige pyjama aan kunt doen (want een lange pyjama met konijntjes is nou eenmaal veeel beter dan slaapshorts en tanktop) evenals supergave dikke sokken en leuke pantoffels. Je kunt met je vriendinnen onder 2019481209 lagen dekens zitten, zonder dat het te warm wordt. En hoe leuk is het om samen handjes te warmen voor de open haard?Tumblr_mcazdts6ok1r4ch2ko1_500_large
4. Series and movie-time!
Herinner je je die vreselijke  tijd in de zomer nog, toen er 's avonds nooit iets op TV was? Dat is nu gelukkig voorbij! Al je favo programma's zijn weer begonnen en er zijn elke avond wel weer 5 leuke films op TV. Dus maak je bank alvast gereed voor een lange zit-sessie!
Tumblr_md8pu0zzes1rwc9n9o1_500_large
5. Hello fashionista
Shorts, tanktops en slippers zijn heel makkelijk hoor, maar zeg nou even zelf... de winter is toch veel meer fashionable? Naast oversized truien en UGGs die geweldig zitten, kun je ook je leren broek, oversized parka, circle-scarfs, gebreide truien met aztecprint, fake fur coat en vooral: mutsen en wanten weer uit de kast halen! Door te layeren met verschillende stoffen en prints, krijg je een instant fashionboost! Daarbij, door wat meer van je lichaam te bedekken, springt je gezicht er juist extra uit, in plaats van die fabulous benen van je ;).
Blugirl Winter 2013 by Miumiu
Daarbij...

6. Dehydrateerd je huid veel meer in de winter, ofterwel een goed excuus om eindelijk die lekkere creme te kopen!

7. Hoe leuk is het geluid van 'krakend' sneeuw onder je voeten? Hooraaay sneeuw!

8. Schaatsen! Niets is zo gezellig en romantisch als schaatsen (ookal kun je het niet (zoals ik), een of andere leuke jongen wil het je vast wel leren) en achteraf natuurlijk warme chocomelk te bestellen.

9. Denk aan marsmallows roosteren bij een open haard.. enough said.

10. Is de winter een extra excuus om lekker dicht bij je crush te staan, want... het is zo koud! ;)

11. Kun je je haar ten minste weer los doen, in tegenstelling tot in de zomer, want dan zweet je zo in je nek!

Zo, mijn punt is gemaakt: de winter is geweldig! Ik hoop dat jullie een ge-wel-di-ge, magische, superwinter gaan beleven!

Liefs,
Linda Ruan

Oh, en voor de mensen die na dit artikel de winter nog steeds niet aankunnen, print het plaatje hieronder uit op A1-formaat en plak hem op je raam...
Tumblr_mcobyyfhvi1rdc4a6o1_500_large

10 comments:

  1. Ik verlang nu al naar Kerst en Sinterklaas :) Liefs

    ReplyDelete
  2. Wauw, wat heb je een leuke blog ! En je hebt helemaal gelijk, de winter is heel leuk, als je maar de leuke dingen inziet (:

    ReplyDelete
  3. Wat leuke gedaan! xo

    http://icreatemyownstyle.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  4. Wat een superleuk geschreven artikel :)! Je hebt ook nog eens gelijk. Hoewel ik de kou in de winter nog steeds verschrikkelijk vind.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Superbedankt! Haha ja, kou is nog steeds vreselijk maar de sneeuw maakt een hoop goed! Liefd

      Delete
  5. Stiekem vind ik winter een heel leuk seizoen. Laagjes over elkaar, thee/warme chocolade en lekker tegen mijn vriendje aankruipen. Oh! En niet te vergeten... sneeuw!

    Maar als het weer zomer is, ben ik eigenlijk heel erg blij.

    Liefs

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...