1/01/2013

HAPPY NEW YEAR! - Diary

Hello peeps!

Het is oudejaarsdag! Dat betekent vandaag 2 posts, één als mijn dagboek en één als artikel. Dit is het dagboek, obviously. Ik heb deze post vooral op mijn telefoon gecreëerd, dus ook echt elke tijd als in een echt dagboek erbij gehouden! Ik heb al mijn gedachten hierin losgegooid, dus als je interesse hebt, enjoy!

8.00
Hallo?

12.00
Ik werd deze ochtend chagrijnig wakker gemaakt, maar dat is oké, want sommige mensen houden er nou eenmaal van om rond 8 uur 's ochtends al te beginnen met vuurwerk. Desondanks dat ben ik blij, want in de ochtend bloggen is zoals in slaap vallen terwijl regendruppels op je raam tikken. Heerlijk.

Oh, ik word geroepen om oliebollen te eten.


13.30
Oliebollen waren yummi. Mijn moeder heeft er een heel uur voor in de rij gestaan. Dat zou ik dus echt niet kunnen, ik was allang uit frustratie ontploft en was vervolgens als een gek weggerend.

Ik ga zo naar een vriendin om even gezellig een paar laatste uurtjes door te brengen in het oude jaar. Dus dat word aankleden. Argh.

Laat ik ondertussen even mijn goede voornemens bespreken. Hmm... ze moeten niet te moeilijk zijn, want dan ga ik ze toch niet halen.

Oké, om eerlijk te zijn heb ik geen goede voornemens. Misschien meer sporten? Minder winkelen? Neh, het is goed zo.

13.38
Oh ik weet het, in plaats van met 10 kledingstukken van 15 euro thuis te komen kan ik voortaan ook die 150 euro sparen en daarvan bijvoorbeeld Lita's kopen. Ja, dat is een goed idee.

Oké, het is echt vreemd dat ik verder geen goede voornemens kan bedenken, blijkbaar doe ik alles wel oké naar mijn idee.

Oh eindelijk beginnen aan mijn bucketlist. Ja. En meer tijd in Chinees investeren.

14.03
Hmm, I'm running late, dus ik ga nu echt aankleden en vertrekken, talk to you later!

14.23
OMG ik word gek van al het fietsen, let me dieeee!

17.00
Yay, het was heel gezellig bij mijn vriendin thuis. Mijn moeder is nu even uit huis om vuurwerk te kopen en haar vrienden op te halen. We gaan vanavond gourmetten en gewoon gezellig tijd met elkaar doorbrengen.

Ik wil dat mijn crush 00.00 bij mijn huis komt.

Oh sorry, dit komt natuurlijk op mijn blog.

Urgh, ik word gek van alle tweets: 'New year = new me'.

No seriously, ik heb goede voornemens nodig, anders ben ik een op hol geslaagde stekelvarken in 2013. En dat zal niet gebeuren. Tenzij jullie dat willen natuurlijk.

Goede voornemens...
Just let me think for a moment.

Oh ja, happy new year to alle familie/andere mensen in China! <3

17.06
Serieus hoor, wat is het nut van siervuurwerk op dit moment?

17.10
Argh stomme kinderen met hun rotjes.

17.15
JA! Ik ben op een lijstje met goede voornemens gekomen!
1. Chinees examens HSK 5 halen!!!
2. NIET alles wat los en vast zit eten
3. Elke zondagochtend een kwartiertje joggen
4. Minder andere dingen doen terwijl ik hoor te leren
5. Geen tijd, geld en moeite verspillen
6. Mijn dromen najagen/meer initatief nemen
7. Bucketlist maken

En met die laatste ga ik meteen beginnen. Dus even een schrift gaan zoeken...

17.20
Oooh geweldig, ik heb een awe-some cupcake-schrift gevonden. Perfect voor mijn hele enorme bucketlist!

17.41
Ondertussen nog helemaal niets opgeschreven, maar ik heb wel beertjeschocola uit Duitsland gekregen, hoezee!

17.50
Chill out! Eet een oliebol. Hé dat doet me denken aan: 'KEEP CALM AND EAT AN OLIEBOL'.

18.17
Er zitten allerlei mensen boven in mijn woonkamer en ik ben bezig met mijn artikel.

18.37
Oh mijn god, ik moest net een foto voor het artikel maken waarbij ik op de wc zou moeten staan, maar in plaats daarvan stapte ik IN de wc! Mijn hele sok is doorweekt en ik heb het doorspoeldingetje gesloopt...

18.57
Yay mijn artikel staat online! Nu even een beetje gezellig doen met vrienden en familie. Daarna ga ik wel verder met mijn bucketlist...waar trouwens nog niks opstaat.

19.05
Gourmetten met z'n allen! Gelukkig heeft mijn moeder veel van die opgerolde-bacon-dingen-met-kaas-erin gemaakt, want die zijn overheerlijk.

19.17
Ehm, iemand die kan helpen met het openen van potjes? Alsjeblieft?

20.00
Mijn ribben doen pijn van al het eten.

20.03
YAY MIJN MOEDER HEEFT EEN KAASFONDUE DING GEKOCHT! Awh yeah, awh yeah *macerena dansje*.

20.11
Buiten zijn er allemaal knallen, en bij elke knal doet mijn broertje alsof hij dood neer valt. Ik amuseer me wel.

20.27
WAT?! 70 miljoen euro aan vuurwerk, alleen al door de Nederlanders? Alhoewel, we zijn natuurlijk met 16 miljoen, min de 6 miljoen baby's, oude en saaie mensen is dat maar 7 euro per mens.

20.57
Ik kan geen eten meer zien hoor.

Ohhh ijs!

21.13
Ik moet echt iets nuttigs gaan doen. Een kruiswoordpuzzel ofzo.
Oh nee, bucketlist! Concentreer je, dit is belangrijk want je bucketlist moet voor het jaar 2013 af zijn. Hmm oké, laat ik op weheartit gaan zoeken naar 'before I die'.

21.16
Ehm wat? Er staan echt rare dingen op. 'Before I die I want to take a bath with my puppy.' Oké dan.

21.23 
Hihi mijn bloggersprofiel bijgewerkt :3

Oohh ik ga even mijn telefoon aan mijn stereo aansluiten en dan beginnen aan mijn bucketlist.

22.09
Pfoe, ik ben al bij 73 van mijn bucketlist! Dat gaat lekker :)

22.50
Al bij nummer 140! Willen jullie dat ik hem post?

22.54
Even al mijn whatsapp contacten (en ook nog andere mensen zonder whatsapp) een gelukkig nieuw jaar gewenst.

Missing: oordopjes
Reward: mijn eeuwige dank :)

23.23
Tweede ijsje van vandaag zit op dit moment in mijn buik! Oh en mijn bucketlist is af, bij 141! Mijn vader had nooit van dit begrip gehoord, en toen ik het hem uitlegde was hij helemaal trots dat ik mijn leven al 'zo had uitgepland'. Hmm.. ik denk niet dat hij het snapt.

23.59
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

00.00
Champagne drinken met ouders en vrienden, Happy New Year! 

00.04
En nu sta ik in het glazen minihuisje dat boven op mijn dak is gebouwd. Ik zit dus 4 hoog en kijk -zonder nat te worden van de regen- door mijn 180 graden view van glas naar het supergeweldige vuurwerk, super!

En natuurlijk probeer ik zelf ook wat foto's te maken... (komt nog in een post!)

00.25 
Ik wil naar buiten, want mijn hart zegt 'take a risk!' Dus ik open de deur en betreedt, met slechts sokken aan, de natgeregende tegels van mijn terras. Picture time!

0.42
Ik lig op bed een beetje te tweeten, ik ga zo nog een rondje naar buiten om alles nog extra goed te bekijken te horen, het is ten slotte maar eens per jaar.

1.07
2013 klinkt eigenlijk best wel raar?

1.14 
Ik ga nu rustig slapen met vuurwerk geluid, nogmaals Happy New Year! 

Oh and for the record, ik heb dus geen vuurwerk meer afgestoken. Ik wilde heel graag een foto met sterretjes, maar mijn moeder was helemaal vergeten wat dan ook te kopen, dus dat wordt dan maar volgend jaar!

1.15
End of this diary!

Liefs,
Linda Ruan

7 comments:

  1. super !!,
    ben benieuwd naar je fotos !
    Liefs,
    wissale

    ReplyDelete
  2. Seriously, ik ben echt verslaafd aan je blog!
    Volgens mij heb jij echt een top oud&nieuw gehad, echt vet dat 'huisje' boven op het dak(dat was het toch?). Ik kijk uit naaar de foto's!

    Kussssssssssssssssss

    ReplyDelete
  3. Haha super leuk geschreven!
    Ik volg je!
    x

    ReplyDelete
  4. Oh dat van 10 kledingstukken van 15 euro 150 euro in een keer uitgeven lijkt voor mij ook een goed plan, maar ik denk dat ik toch weer vaak neig naar de eerste. Meer Chinees leren lijkt mij ook een goed plan, ik ben namelijk een analfabeet qua Chinees. Tof zo'n dagboekje & nog een gelukkig Nieuwjaar gewenst!

    ReplyDelete
  5. Ik heb je blog net pas ontdekt, maar ben nu al fan!
    Ik volg je : )
    Liefs , x

    ReplyDelete
  6. I LOOOOOVE YOUR BLOG, HAHA JE KAN ZO LEUK SCHRIJVEN! (:

    Love, xx

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...